marta | 15. dubna 2017, 21:44:26
Dajo- to jsem rada, ze to mas lepsi. Treba se to bude zlepsovat postupne a za 2 mesice to bude dobry, nebo treba i driv. Na kazdeho to pusobi zrejme jinak. Tak drzim palecky.:-)

Josef Hruška | 15. dubna 2017, 21:36:40
Já neměl přímo antidepresiva, beru Lyricu, což je spíše proti úzkostem než proti depresím. Teď je to pět měsíců od začátku intenzivní depersonalizace a derealizace + úzkost a krátkodobých depresí, spíš depek. A dp/dr už zmizela, až na pár vyjímek (občas mam ten pocit, ale po pár sekundách přejde) úzkost už je mnohem méně intenzivní, jen občas je velká, zase jen v určitých momentech a podle toho jak se vyspim a depky jsou pryč. Ještě před sebou mam práci, řekl bych, že jsem z toho venku z 50%. Co se týče samotné dp/dr asi z 80%

Akraj | 15. dubna 2017, 20:15:24
Dajo, proc Ti Ad nasazovali?

daja | 15. dubna 2017, 18:00:11
Naštěstí je to teď po třech dnech lepší zas. Jsem opět dost klidná, snad se z toho dostávám, třes už taky takový nemám, předtím jsem i zubama mohla drkotat, jak jsem se chvěla a měla tiky v obličeji.
Dva měsíce bych teda nedala, aby mi bylo takhle blbě, stačilo mi to teď tu chvíli. Deprese žádné nepociťuji, ani už nemám tolik stresu.

marta | 14. dubna 2017, 18:58:52
Jeste k tem ad: Znama bere cypralex na panickou poruchu. Dva mesice bylo strasne blbe, pak pry jako mavnutim proutku ze dne na den uplne dobre. Bere ten Cypralex dotedka a po panicke poruse ani pamatky. Ten cypralex je takovej nejjemnejsi, mi rikala. Mohou ho psat i obvodaci. Jí pomohl a je ji fajn. Ja ale ty zhorseni pri brani ad proste taky jako ty nevydrzim, neda se to. Proste neda. Nedavala jsem to. Tak uz to nechci videt.

marta | 14. dubna 2017, 18:54:01
Daja- tak tak. Ja uz zadny leky taky nechci. Vzdycky po zoloftu, pak seropramu to bylo horsi a spatne jsem i zacala videt, a zhorseni dp a bylo mi blbe.. Valdoxan byl naprd, nepomahal vubec, tak akorat jsem po nem hned usnula, to je cely. Uz nechci zadny takovyhle ad ani videt. Dobiram ted ty homeopatika.

Dan | 14. dubna 2017, 09:10:58
Daja: ano, mam stejnou zkusenost s leky, bohuzel uz mi to zhorseni neodeznelo ale zustalo. Drzim palce at je to prechodne a po brani se stav zase vrati kde byl.

daja | 13. dubna 2017, 10:40:00
Ahoj všem,tak po jedné tabletě apo-paroxu se cítím příšerně, třes, hučení v uších a náhlá nevolnost a nechutenství, do toho závratě a motání hlavy. Okamžitě vysazuji, těch několik týdnů bych v tomto nevydržela, musím nějak fungovat... Už žádným lékům nevěřím, už druhé po sobě mi nesedly, tyto jsou ještě horší.

Akraj | 11. dubna 2017, 21:14:29
Pepo a jak dlouho si tim trpel?jaka AD jsi bral? Ja uz jich vyzkoušela nekolik. Z depresi a uzkosti mi pomohou, ale DR se drží.

daja | 11. dubna 2017, 17:31:15
Josef – gratuluji, je super,že jsi na tom dobře. To je hned větší naděje i pro nás ostatní ☺
Jinak dnes jsem byla u nového lékaře a dostala jsem nové léky APO-Parox. Nemáte s ním někdo zkušenosti? Snad to není jen obdoba Zoloft, který mi.moc nesedl.

Josef Hruška | 11. dubna 2017, 12:29:12
Taky je dost důležitý se s tim prá, nezalejzat hned do ulity, snažit se z toho dostat, ale zase bacha aby jste to nepřehnali, všeho s mírou. Začal jsem chodit na gymnastiku, pravidelně cvičim, hraju s kámošema hry na počítači, začal jsem se učit, teď nově jsem si jestě udělal denní plány.. snažim se prostě dát dohromady.

Josef Hruška | 11. dubna 2017, 12:17:23
beru prášky, přecházelo to nejak tak postupně, bylo mi líp a líp a najednou jsem si uvědomil, že už to nevnímám jako sen. Možná je to tim, že jsem dp vnímal jen jako uzkost a ne jako nejakou nemoc. Nemel jsem z toho pak tolik nahnano. Taky by se dalo rict, ze to zmizelo, kdyz jsem s tim zacal nejak pracovat.

Akraj | 11. dubna 2017, 10:47:58
Pepo, tak to je vyhra101 To bych chtela zažít... tys bral nejake leky? Nebo,jak jsi se z toho dokázal dostat?

Josef Hruška | 11. dubna 2017, 10:03:15
Chci se s vama o neco podelit, mam dojem, ze moje dp temer zmizela. Pocituju jenom obrovskou uzkost, ale uz nemam ty hrozny myslenky toho, ze je neco neskutecny nebo ze jsem ve snu 125

Dan | 10. dubna 2017, 12:57:20
Akraj: ona to mela v ramci celkoveho psychickeho kolabsu kdyz zemrel muj bratr, ale rikala mi, ze jednou kdyz byl nemocny a ona z toho mela nervy, tak se ji pres den DR spustila ale za par hodin byla pryc. Nicmene to bylo x let pred tim. Ja si take osobne myslim ze je to soucasti neceho uzkostneho v nas, deprese, apod. At uz to spousti psychika nebo treba prapuvodce je ta borelie apod.

Akraj | 10. dubna 2017, 11:29:04
Dane:to je super. A jak dlouho tim trpela? Me připadá,ze se toho snad nikdy nezbavim.126

Dan | 10. dubna 2017, 10:35:01
Akraj: ahoj, mamce kdyz sedla medikace, asi na treti pokus, ten Mirtazapin tak za nekolik tydnu to bylo pryc, tak dva tri mesice. Ale rikala ze DP / DR sla pryc az posledni a je to hodne nenapadne, pomaloucku a ze si toho clovek vsimne tak, ze je proste najednou vice aktivni, vice se tesi z veci, obcas na DP / DR zapomene.. ted je uplne v pohode, chodi v 71 letech do skoly, porad nekde cestuje.

Akraj | 9. dubna 2017, 10:59:03
Dane, jak jsi psal o mamince, ze se zbavila DP...jak dlouho se z toho dostávala? Jarka
Akraj

marta | 6. dubna 2017, 15:15:16
Zuza- az budes u toho neurologa, zkus to u nej at ti necha ten astrup udelat. Ja ho mam delany pred trictvrte rokem, ale to nevadi. Porovname vysledky. Mam v tom rozhazeny nektery hodnoty. Nech si jeste udelat ionizovany vapnik Ca 2+ a fosfor. Ten vapnik ale ionizovany.

Zuza | 6. dubna 2017, 12:27:02
Ahoj vsichni kdo bojuje s bolerkou, udajne dobre cisti z krve borelky caj z topolu...