Jméno:
Zpět

 Povolit zalamování řádků (doporučeno)




kondy | 10. prosince 2017, 22:49:07
ta měd souvisí s vyčerpanými nadledvinami prot sme jí měli všichni rozhozenou ale aby se nahodili hormony to už je u každýho individuelní..ale až si pujdu udělat rozbor krve znova v lednu vyfotim obojí i s datumem tak jsem přesvědčenej že to bude ok

kondy | 10. prosince 2017, 22:47:45
prý progesterona a pregnenolon a DHEA když se doplní tak vše bude šlapat..

kondy | 10. prosince 2017, 22:45:58
já četl na zahraničních stránkách že měření hormonů vůbec nic neznamená..že to není směrodatný..na klinice o vyčerpaných nadledvinách atd..
kondy

Dan | 10. prosince 2017, 22:11:22
KONDY: https://img-cloud.megaknihy.cz/177212-large/f12edf0f6858ac90801910d7cd3992d2/prirodni-hormonalni-lecba.jpg
tuto knihu jsme se Zuzou taky cetli a sedi tam toho dost, a taky mi to dost rezonovalo. Potom nam pan Zajicek nameril hormony kortizolu Zuze hodne kolisajici, jako ze chvilku hodne nahore, potom hodne dole. Me tedy kortizol porad nekolika nasobne nahore pres normu.

kondy | 10. prosince 2017, 20:36:36
čtu ted knížku o hormonech a píšou tam že při těhle stavech nefungující paměti a zatemněná mysl atd..vyčerpají hormony DHEA a progesteron..takže to co jsem řikal předtím se jen potvrdilo..v podstatě jsou tam napsané všechny příznaky které tady kdy padly..a vždy je tam napsané jaké hormony v těle nefungují..kortizol bývá bud zvýšený a nebo vyčerpaný..obojí je špatný samozřejmě..ale ty dva jsou klíčový..až dočtu tak napíšeu co by vám mohlo pomoci..jinak mě se stav vyladil perfektně jen pro ifno
kondy

Zuza | 10. prosince 2017, 19:53:45
No jasne, do neceho takoveho bych nikdy nesla. A je to totalni nesmyls,kdyz minimalne intuitivne vis, ze tam problem neni...

Adkami | 10. prosince 2017, 19:09:47
S antiepileptikami by som bola opatrna...velmi menia chemiu mozgu a pri dlhodobom uzivani clovek moze prejst do fazy maniodepresivnej poruchy...niesu s nimi dobre skusenosti...po vysadeni je dpdr este silnejsia...uzivala som rivotril a je to fakt mazec ked ich vysadite...

Zuza | 10. prosince 2017, 17:41:30
xy: Do instutu pana Frankla ve Vidni uz jsme s Danem poslali mail a zadali o radu...az budeme vedet vic, napiseme vam.
Clanek o percotenu od pana Frankla jsem davala cist memu neurologovi. Zamluvil to a doporucil na me problemy radeji antiepileptika...Takze kdyby si v CR nasla doktora, ktery by se percotenem chtel zabyvat, DEJ VEDET!Dik

xy | 10. prosince 2017, 00:40:01
zdá se to jako jednoduché řešení. tak se ptám, proč to nezkusit nebo proč to vlastně doktory nenapadne. Hádám, že někde bude zádrhel...

xy | 10. prosince 2017, 00:34:38
Mám doma knihu Viktora E. Frankla Teorie a terapie neuróz. Jsou zde uvedeny dva kazuistické příklady adenosoidních neuróz s depersonalizací ( Frankl zde mluví o tzv. hypotonii vědomí) v popředí. V obou dvou případech je dotyčným aplikován dezoxykortikosteron (Percorten). Už po pár dnech je u obou dotyčných patrné výrazné zlepšení, dokonce se tu užívá spojení cítí se báječně, úplné uzdravení.
Je tu někdo , kdo tuto léčbu podstoupil?

kondy | 9. prosince 2017, 19:33:43
je to prostě stres na tělo..a jelikož tělo v tomhl stavu nemá obranu proti stresu ve formě vyčerpaných hormonů tak to může být prostě náročný na nervovej systém a imunitní..ale jinak strach mít nemusíš
kondy

cici | 9. prosince 2017, 18:42:10
Diks.takze sa mam bat.kondy asi nerozumiem.

kondy | 9. prosince 2017, 15:39:30
jj taky jsem byl loni..a když mě pouštěli jsem byl rozklepanej a brečel jsem sám od sebe..totální troska..tělo nemá obraný hormony ...kdyby vám aplikovali kortizol..či DHEA a nebo prgenelon tak byste viděli jak byste byli najednou v klídku a v pohodě..
kondy

daja | 9. prosince 2017, 14:02:28
cici --ano, ja jsem byla v celkové narkóze, krom zhoršené imunity potom a obrovské únavy asi týden jsem to celkem zvladla.

cici | 8. prosince 2017, 16:00:00
ahojate.Ja by som sa chcela spytat,ci niekto z vas bol na operacii v celkovej narkoze,myslim s depersonalizaciou a derealkou.Mam podstupit operaciu,trpim tym uopar mesiacov,len sa obavam tej celkovky,no. Niekto?

marta | 7. prosince 2017, 12:23:55
Xy- taky si myslim, ze jsou to kvasinky nebo nejaka plisen. Zkousela jsem stovky samponu,pak mast s clotrimazolem taky, jenze to chce mazat aspon 14 dni a ja to nevydrzela, protoze to mam ve vlasech, tak jsem to namazala a po 3 dnech mazani jsem mela tak mastnou hlavu, ze se to nedalo. Ale je fakt, ze to zmizelo, ale pak uz jsem to nenasla, kde to vsude bylo, takze se to nedalo dal mazat kdyz jsem to nenasla, a po case se to objevilo znova. Je to pry seborea. Chce to zbavit se tech kvasinek. Ale nedokazu nejist sladky, pecivo atd. Skoda ze neexistuje nejaka vodicka s ti clotrimazolem nebo s necim proti plisni a kvasinkam, to by se krasne strikalo do vlasu.

xy | 6. prosince 2017, 20:33:52
Marto, četla jsem, že máš problémy s pokožkou hlavy. Mám to samé. Hodně se mi to poslední dobou zhoršilo. dělají se mi strupy ve vlasech, nejhorší jsou na linii krku a vlasů , úplně symetrické dolů od uší. Na kožním jsem zatím nebyla. Co mi trochu pomáhá je šampon s konopím. Tento týden jsem učinila zajímavý obejv. Od svého gynekologa mám doma mast Clotrimazol a zkusila jsem ji aplikovat na jedno ložisko a co se nestalo, strup je pryč. Takže to vypadá na kvasinky. asi je mám i v těle. mozková mlha, bolesti kloubů..Nicméně příčin může být více. JInak se doporučuje kokosový olej na pokožku , dále tetra tea olej. Tak pokud jsi dosud nezklusila, určitě to stojí za pokus.

Janinka | 6. prosince 2017, 13:52:48
Ahojte,mám nový telefon a nějak mi zmizel FB a zapoměla jsem heslo,mám nový profil bez fotky na Jana Novakova jako předtím,nemůžu opět najít naši skupinu na FB,může mě někdo najít a přidat do skupiny? Prosím,prosím,když zadáte na FB Jana Novakova bez čárek tak tam vyjedu bez fotky.Dííík

Zuza | 3. prosince 2017, 20:50:11
:-) Aha, klinika trochu z ruky :-) Neva, i tak bezva informace! Diky KONDY

Dalsi tip pro nadledvinky
https://farmazdravi.cz/dejte-si-tuto-smes-pod-jazyk-pred-spanim-a-nikdy-uz-nevstavejte-unaveni-navod-748161-0/

mezona | 3. prosince 2017, 10:14:42
Peter: Ako to u Teba zacalo?