xy | 19. února 2018, 17:30:31
Prosím, máte někdo zkušenost s narkózou při depersonalizaci/derealizaci?

Mám obavy, jak se takto rozhozený mozek vůbec probere k sobě...

xy | 17. února 2018, 13:51:28
Adkami, já vím, že neobsahují, len ovlivňují hospodaření s ním.

Děkuji, podívám se

Adkami | 17. února 2018, 13:27:44
https://m.youtube.com/watch?v=2TucTJ_QJMU
XY neviem ci rozumieš anglicky ale pozri

Adkami | 17. února 2018, 13:21:45
Žiadne AD neobsahujú ani serotonin ani dopamin ani noradrenalin ani nič podobného tomu!!

xy | 17. února 2018, 11:55:18
Malé OT. netýká se depers.syndromu, ale antidepresiv. Náhodou jsem narazila na následující článek.Jaký máte názor? Je opravdu možné ,aby nedostatek serotoninu, resp. nebraní antidepresiv způsobil selhávání orgánů? Vím, že se antidepresiva nasazují krom depresí i na bolesti.

"Myslela jsem si, že mám depresi: 3 měsíce zvýšená teplota 37,5, bez energie, bolesti žaludku a okraje žeber, potíže s nadechnutím - dodýchávání, bolesti páteře - omezený pohyb, cestující bolesti ve svalech, kloubech, břiše, vnitřní třes, potíže se spaním,noční křeče, přes den bych spala, v noci ač unavená to občas nešlo, stavy malátnosti, občas i k omdlení. Když jsem se najedla, měla jsem pocit plnosti a bylo mi špatně, když jsem nejedla, bylo mi taky špatně. Když jsem vypila více než 2 litry tekutin tak nešly ven. Když jsem vařila oběd, musela jsem si u toho sednout. Dělala mi potíže i chůze. A výsledek " odblokování páteře, helicobakter v žaludku, ledvina po chronickém zánětu. Revmatologžka - internistka usoudila, že mi chybí serotonin. Všechny krevní testy jsem měla hraniční. Mám oslabený imunitní systém. Pokud bych včas nedostávala serotonin v Citalecu, tak mi bylo řečeno, že by pokračovalo vynechávání činností dalších orgánů. Cestovalo by to tak až do úplného vysílení. Někdo se léčí 6měsíců, někdo 2roky, někdo umře. A depresi prý nemám i když fyzické příznaky jsou téměř shodné. Mám akorát sama na sebe vztek, že nemůžu dělat věci jako dřív. Musím odpočívat vůbec se nenamáhat a počkat až se tělo opět nastartuje. Mám ohromnou podporu v rodině i přátelích, takže to zvládám."

Zuza | 17. února 2018, 09:42:31
Vi: Ano, cukr je zasadni peklo. Ja jsem vysadila uplne z jidelnicku cukr i hnedy. (To je uplne ta sama sracicka) Nemam ted cas tady rozepisovat proc, je to komplikovanejsi...ale rozhodne mi je bez cukru lepe!!Taky jsem mela vysoky cukr a vycerpanou slinvku...Zacatek bude asi krusny, telo ho bude chtit...ale pak vysledek stoji za to :-)
Wer: med uz neberu, brala jsem ji 4 mesice. Krome par detoxikacnich stavu u me nic neprobehlo. Ale neni to jen o medi, je to cely kruh veci, ktere se musi nastartovat a med je jen jedna z nich. Ja si ted predevsim uzdravuji streva...dam vedet jake budou vysledky. Pohodu vsem!!

Wer | 16. února 2018, 21:35:08
Zuza: bereš pořád to Mitosynergy, nebo ne ? Jake jsi mela vysledky, s Danem ?

xy | 16. února 2018, 17:45:19
chci se zeptat, zda je možná souvislost mezi depers.syndromem a kolísáním cukru,
někdy zajídám stresy velkým množstvím sladkostí a pak se mi udělá špatně, - panika, depresonalizace... při jedné panické atace mi doktor naměřil cukr 8 nalačno, což je dost.

Může cukr takto vylítnout při velkém stresu? mátě někdo zkušenost?
A další věc, máte někdo také zvýšenou potřebu chodit na záchod na malou. Mám pocit, že se ulítám i když moc nepiji.

Zuza | 15. února 2018, 10:29:23
Vi: Zatim nemam, vim o nem jen par dnu...budu si muset nasetrit a pak bych ho chtela zkusit Dam samozrejme vedet.

| 14. února 2018, 20:56:05
Zuza: Ty mas ten ,,Adreno Mend" vyzkoušeny?
Testy na kortizol si udělám, ale tipuju, že budu mit klasiku. Přes den sníženy a večer vysoký.
Jinak jsem se chtěla zeptat jake zahranicni fóra sledujete. Kde čerpaate info.
Ví

Rudinko | 14. února 2018, 16:48:30
Toto je som nasiel ked ma niekto malo dopaminu ale skor si myslim ze malo receptorov ktore by ten dopamin vedeli prijat. Niektoré príznaky a symptómy stavov súvisiacich s deficitom dopamínu zahŕňajú:

svalové kŕče, kŕče alebo tras
bolesti
stuhnutosť svalov
zápcha
problémy s jedlom a prehĺtaním
úbytok hmotnosti alebo prírastok hmotnosti
gastroezofageálny reflux ( GERD )
častá pneumónia
poruchy spánku alebo poruchy spánku
málo energie
neschopnosť sústrediť sa
pohybovať sa alebo hovoriť pomalšie ako zvyčajne
pocit únavy
pocit demotivácie
pocit nevysvetliteľne smutný alebo slzy
výkyvy nálad
pocit beznádeje
majú nízke sebavedomie
cítiť pocit viny
pocit úzkosti
samovražedné myšlienky alebo myšlienky sebapoškodenia
nízka sexuálna jazda
halucinácie
bludy
nedostatok vnímania alebo sebavedomia

Dan | 14. února 2018, 13:17:01
Janinka: tak to sedi uplne stejne na me, uplne. Za tyden jedu na jeden ozdravny pobyt, treba tam pochytim jak se toho mentalne zbavit, dam vedet. Mel by tam byt na to clovek erudovany. Tak pak to bude na mem mozecku jak to pobere :-)

Zuza | 14. února 2018, 12:08:01
Dane: Diky za video! Vse je ILUZE!!Jak osvobozujici!!113118113

Janinka | 14. února 2018, 12:04:18
Dane mám,divné vnímání jako opilost,to vidění,špatná pamět,někdy jak mluvím tak že mám divný hlas a sykavky zní mi divně a hlavně nesnesu stres žádný,unavu taky ale překonám,musím pracovat ale mám klidnou práci vidím rozmazaně na klavesnici i počítač,nejlepe mi je v šeru

Dan | 14. února 2018, 10:01:14
Janinka: no ja uz to mam nekdy na bilou hul a text ctu hodne bidne, v praci v excelu nebo kdyz neco programuji tak tam sekam hrozny chyby kvuli tomu, plus tedy ze jsem jeste vygumovanej, takze to jde dost ztuha. Ten hlas mam taky, jako kdyby nekdo misto me mi mluvil za ramenem. Mam to vsechno spojene, cim vetsi DP DR tim i hlas je divnejsi, vetsi unava, uplne total mimak, u me tedy i tres v tele. Takze ano, je to tak jak popisujes, ja to mam taky, uplne presne. Zadna optika tomu nepomuze, je to nekde v mozku. Ty k  tomu nic jneho nemas? Treba unavu nebo ze by byla pamet spatna..

Janinka | 14. února 2018, 08:39:32
Ahojte,doprčic jak to mate s tím viděním,já mám pocit že vidím hůř a hůř,nablízku i nadálku asi se mi to zhoršuje,jsem ve stresu,zní vám někomu divně vlastní hlas?

Rudinko | 13. února 2018, 15:11:49
Ja som povedal co som vedel. Neodchadzam kvoli tebe ale je to vas boj. Jedine co este mozem spomenut je neuroplasticita mozgu. To ma priviedlo k Uridinu pretoze mozeg sa vyvina stale a to je prave neuroplasticita. Uridin to dokaze zmenit neuroplasticitu.Ja mozog vnimam ako dokonalej organ jen sem si ho vykolajil a dal sem mu uridin ci ho to nenakopne a nakoplo spolu s cholinom sa smejem pamet mam doslova perfektnu a verim ze neuroplasticita u mne este jen pokracuje a este budem na tom ovela lepsie :) Nemam cas chodit na fora musim zacat zit :) vam som povedal vsechno co vim uz tu nepomozem majte sa pekne a hodne stesti vsechna dp dr je jen porucha komunikacie v mozgu hledejte neco co opravuje mozog neuroplasticitu ;)

Adkami | 13. února 2018, 15:03:55
A u mňa to bolo jednoznačne z používania psych liekov... A u mňa nejde len o zlu náladu... To nemá s dpdr nič spoločné... Zlá nálada je už len sekundárna vec

Adkami | 13. února 2018, 15:01:48
Neodchádza koli mne jednej nedôvercivej ja som ta nechcela ani uraziť ani nič fakt ma teší ze ti to pomohlo ja som momentálne v situácii kedy nemôžem skúšať žiadne preparáty... A ostaň tu pri nich možno ťa ešte niekto bude potrebovať... Fakt som ta nechcela nejako uraziť... Sorky

Rudinko | 13. února 2018, 14:49:52
Vies Dan Adkami ja jsem se bal celych 10let jen toho ze uz nikdy nebudu stastnej byl sem na dne a horsi to byt nemohlo tak sem patral a dopatral sa prave k dopaminu a a k jeho receptorom. Uridin je dokaze opravit a este aj zvysit ich hustotu tak jsem sel do toho a povedlo se. Ja vas nepoznam a vobec tu nemusim byt chcel som poradit protoze tu som zacinal moje patranie a je mi jedno ci budem do smrti zavislej na uridine alebo choline vratili mi smiech a radost zit :) zavisly sme na kazdom jednom vitamine od A po Z a minerali atd.Uridin je prave jen latka jedna z nich ktera mozog tvoria ako aj cholin nic chemicke to neni a samozrejme kdyz neco niekto prehana moze to byt depresivne ale jatoberiem v mensich mnozstvich a smejem sa chapes? Nic ine ma nezaujima jen se tesit ze zijem...Zelam vam vsem vylecenie ja tu koncim. Hlavne se nebojte niecoho co vam moze pomoct :)